متن های عاشقانه
 
پاتوق من و تو
 
 

نه انگار نمیخواهد بگذرد لحظه های دلتنگی

آرام کن دلم را ، ای تو که در دلم نشستی

تو که میدانی تمام وجودم هستی ،

این شعر را برای تو نوشتم تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی

 

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

آری من همان مجنون قصه هایم  و یک عمر به دنبال

لیلی چشم به راهم..

لحظه های سخت را پشت سر میگذارم و به عشق

لیلایم از هفت آسمان خواهم گذشت

در جاده ها ، از سختی ها میگذرم تا به مقصدم

که همان خانه لیلایم است برسم

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

میخواستم قلبم را به تو هدیه دهم ترسیدم

از فردا که این هدیه را دور بیندازی ،

آن را به تو امانت دادم که اگر روزی خواستی

آن را به من پس دهی تو درون آن باشی!

پس تا لحظه ای که نفس میکشی من زنده ام ،

تا لحظه ای که عاشقی ، من عاشقم و تا لحظه ای که تو را دارم ،

تا ابد دوستت دارم…………..

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

لحظه های دور از تو بودن میگذرد اما خیلی دیر ….

لحظه ها میگذرد و سهم دلم از آن دلتنگیست !

از دلتنگی تو چند قطره اشک و یک دل پر از درد دل به جا می ماند

 

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

 

 دوباره من، دوباره تو، دوباره داستان دیگری از من و تو

یه تنها، یه مجنون دوباره یک لیلی و مجنون

یه فرهاد، یه شیرین، دوباره یک رویای رنگین


نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت9:54---11 آذر 1389
سلام دوست عزیز..مرسی که به وبلاگم اومدی..وبلاگ شماهم قشنگ بود...
راسته سوال واسه اون جزیره و اون 2تا آقا و ایرانیا!!!راستش قضیه یکم پیچیده شد...
اما ممنون..خدانگهدار


jenny fer
ساعت12:58---9 آذر 1389
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyvvvvvvvvaaaaaaaaa llllllllllll baba

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 8 آذر 1389برچسب:, :: 14:17 :: توسط : مریم

درباره وبلاگ
زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهائی و چه خوب است لحظه غفلت آن زندانبان بعد از آن هم پرواز...............
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 42147
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس