تقديم به عشق پنهان من
 
پاتوق من و تو
 
 

 

عشق پنهان من از راه دور تور را مي پرستم اي قبله اميد من

از راه دور به تو عشق مي ورزم تا ديگر اين فاصله ها را احساس نكني....ا

از راه دور درد دلهاي خودم را به تو مي گويم.... و تو را در آغوش محبت هاي خودم مي فشارم

آري از همين راه دور نيز مي توان دست در دستانم بگذاري ... و با هم قدم بزنيم...

به خواب عاشقي مي روم تا اين رويا برايم زنده شود...

خاطره هايمان را هميشه از ذهنم مرور مي كنم و هيچگاه نمي گذارم خاطره هاي لحظه ديدارمان از ذهنم دور شود...

اين فاصله ها رو با محبت و عشقم از بين مي برم و كاري مي كنم هميشه احساس كني در كنار مني...

و اين است برايم يك خواب عاشقونه خواب نگاه به چشمان هم، خواب با هم بودنمان

آري و اين است يك فاصله عاشقونه

عاشق باش چون اين راه مقدس است و پايان را شيرين تر از گذشته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 دی 1389برچسب:, :: 10:3 :: توسط : مریم

درباره وبلاگ
زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهائی و چه خوب است لحظه غفلت آن زندانبان بعد از آن هم پرواز...............
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 42171
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس